کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان:

چهارمحال و بختیاری دومین استان پیشرو در بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی بسیج

24 تير 1393 ساعت 10:04

صنعتگران و معدن کاران می‌توانند از تخصص نیروهای بسیجی در محیط های تولیدی بهره‌مند شوند.


به گزارش جهانبین نیوز، سیدنعیم امامی در نشست کارگروه تخصصی اردوهای هجرت و جهادی و گفتمان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری دومین استان پیشرو کشور در بهره‌‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی بسیج و تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه است.

وی افزود: رویکرد جدید ما در تعامل با متخصصان اردوهای هجرت و جهادی، استفاده از ظرفیت آن‌ها درشهرک های صنعتی، ایجاد نشاط محیط کسب و کار و هدایت بسیجیان به بهره مندی از پتانسیل های صنعت و معدن است.

امامی تصریح کرد: فرهنگ کار و پویایی در جامعه باید تقویت شود و برای ارتقا این فرهنگ در جامعه باید نقشه راه ترسیم و هدف گذاری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از وجود 27 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان خبر داد و گفت: این نواحی صنعتی می‎توانند از ظرفیت بسیجیان استفاده کنند و بسیجیان هم می‎توانند در محیط صنعت نشاط فرهنگی ایجاد کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال تاکنون بسیج سازندگی از 105 طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی و صنعت و مشاغل خانگی حمایت مالی کرده است.

حسینعلی شریفی افزود: برای ایجاد و راه اندازی این طرح‎‎ها بیش از 800 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: این طرح های درزمینه‎های صنایع بسته و بندی و تبدیلی، پرورش شترمرغ، پرورش ماهی، تولید گیاهان دارویی، صنایع دستی، کودهای ورمی کمپوست و پرورش مرغ، شترمرغ و بلدرچین است.

شریفی خاطرنشان کرد: هرطرح بین 100 تا 300 میلیون ریال تسهیلات با نرخ شانزده درصد دریافت کرده است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16197

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16197/چهارمحال-بختیاری-دومین-استان-پیشرو-بهره-مندی-ظرفیت-های-تخصصی-بسیج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir